Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Godziny dostępności nauczycieli 2024/2025

Konsultacje dla rodziców mają charakter indywidualny, wynikający z potrzeb nauczycieli/rodziców, dlatego też odbywać się one będą po wcześniejszym umówieniu się
przez dziennik elektroniczny Librus w czasie godzin dostępności nauczycieli wg poniższego harmonogramu.

Konsultacje z uczniami umawiają nauczyciele bezpośrednio.

Lp.

Imię i nazwisko nauczyciela

Dzień tygodnia

Godziny dostępności

1.

Magdalena Pawlak

wtorek

09:00-10:00

2.

Jagna Alabrudzińska

środa

15:00-16:00

3.

Aneta Armacka

piątek

11:00-12:00

4.

Paulina Bagińska

środa

09:50-10:50

5. 

Alicja Bednarek

środa

09:50-10:50

6.

Dominika Brodecka

środa

08:00-09:00

7.

Iwona Chęcińska

wtorek

15:00-16:00

8.

Violetta Chmielewska

środa

07:30-08:30

9. 

Marta Długosz

poniedziałek

12:00-13:00

10.

Jarosław Dobrzelewski

czwartek

10:45-11:45

11.

Kamil Dyjankiewicz

poniedziałek
czwartek

14:45-15:15

07:30-08:00

12.

Anna Grambo

czwartek

13:00-14:00

13.

Marek Grzesiak

 

 

14. 

Dariusz Hamera

środa

09:50-10:50

15.

Jadwiga Jama

środa

15:30-16:30

16. 

Magdalena Kawczyńska

piątek

07:45-08:45

17. 

Renata Kozłowska

 

 

18. 

Bożena Krysztofiak

czwartek

10:35-11:35

19. 

Wioletta Kulińska

czwartek

10:55-11:55

20.

Ewa Kusiak

wtorek

09:40-10:40

21.

Patrycja Kwiatkowska

poniedziałek

13:05-14:05

22.

Ewa Mirskawtorek

10:00-11:00

23.

Anna Nawrocka

czwartek

11:40-12:40

24. 

Michał Nester

 

 

25. 

Elżbieta Nowak

środa

07:00-07:45

26. 

Bogusława Pawlikowska-Rejkowska

środa

15:00-16:00

27.

Agata Pietrzak

wtorek

08:50-09:50

28. 

Małgorzata Pieleś

czwartek

07:00-08:00 

29. 

Maria Roman

środa 

09:40-10:40 

30. 

Aneta Rosalska

czwartek

12:00-13:00 

31. 

Dorota Słowińska

 

 

32. 

Agnieszka Sobolewska

 wtorek

15:30-16:30 

33. 

Natalia Stolarska

 piątek

08:00-09:00 

34.

Małgorzata Syguła

 poniedziałek, wtorek

07:30-08:30 

35. 

Karolina Szymańczak

 wtorek

07:00-08:00 

36.Agnieszka Szymańska piątek

12:00-13:00 

37.Ewa Urbaniak środa

12:00-13:00 

38.Bartosz Wilkoszewski

środa

12:00-13:00

39.Marta Zimecka

poniedziałek

09:40-10:40

40.Agnieszka Żak-Konarska

wtorek, piątek

07:30-08:00